May 10, 2005

No Shock

It has long been reported that the Saddam Hussein regime bribed Arab media figures to guarantee favorable spin. But now there is video evidence that proves beyond doubt that Al Jazeera was on the take. Better yet is the fact that a new satellite Arabic news network funded by the U.S. is broadcasting that video evidence to the people who need to see it. Al Hurra is now reaching 120 million people in 22 countries, and providing a counterbalance to the pro-insurgency broadcasts of Al Jazerra.

Posted by dan at May 10, 2005 10:48 PM